Ciambelle al cioccolato - gogosi cu ciocolata

Probabil ca gogosii sunt universali in orice cultura culinara. Sunt buni in orice combinatie. Astia cu ciocolata sunt foarte buni...
MATERII PRIME
-500g faina,
-50 g zahar,
-50 g unt,
-2 oua,
-30 g drojdie,
-o cana lapte, 300 ml
- crema de ciocolata pentru umplutura
-sare, vanilie, coaja de portocala si lamaie rasa, zahar pudra pt final.
Se face o plamadeala (maia) din putin lapte caldut si drojdie. Intr-un alt vas se amesteca ouale, sarea, zaharul faina si bineinteles plamadeala. Se framanta bine, iar la urma se amesteca untul topit. Aluatul trebuie sa contina in sectiune bule de aer. Se lasa la dospit cca jum de ora la cald, pt a permite cresterea in volum. Se intinde o foaie, se decupeaza rondele cu un pahar si se pune ciocolata. Dintr-o alta foaie, se formeaza alte rondele, cu care se acopera cele cu ciocolata si se unesc bine sa nu iasa compozitia din interior la prajit. Se mai lasa15 min la crescut dupa care se prajesc in ulei incins si se presoara zahar pudra. Sa aveti pofta!
Dupa cum se vede eu am avut ajutor cat la preparat cat si la mancat...




3 comentarii:

  1. Guauuu qué rico!! Y que guapo ayudante tienes y también para comérselo.
    Un beso.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mult ideea asta. nu am probat-o niciodata . Cu prima ocazie am sa o fac.

    RăspundețiȘtergere
  3. SA INCERCI ALEXANDRA CACI SUNT GUSTOASE SI SA AI SPOR LA BUCATARIT. TE SALUT CU DRAG!

    RăspundețiȘtergere

lacucinaromena