A trecut mai bine de un an

  
       A trecut mai bine de un an, de cand nu am mai postat nimic pe acest blog, dar cred eu ca am o cauza destul de buna... o fetita a ajuns la poarta vietii mele si am primit-o cu mare drag ...pe Delia! Este o minune de copil, este fetita mult asteptata, este bucuria si incantarea intregii familii, iar pentru aceasta ii multumim lui Dumnezeu! Cu scuzele de rigoare, revin in lumea blogger-ilor, incercand usor, usor sa recuper din timpul pierdut (multumesc toturor celor ce m-au urmarit, multumesc tuturor celor care au postat minunatii de retete, de imi lasa gura apa). De gatit am gatit si in timpul sarcinii, dar nu am avut dispozitia necesara sa fotografiez, de multe ori mancarea nici nu ajungea in farfurie, era devorata direct din vasul de gatit:)
Pentru inceput cateva fotografii cu printesa Delia.

4 comentarii:

lacucinaromena