Leapsa

Multumesc din suflet dragutelor: Pansy si Nely pentru premii si toturor celorlalte fete care m-au mai felicitat si premiat cu premii si lepse si le ofer toturor celor din lista mea, care au timp si placere sa le ia.
Ceaiurile pe care le am in prezent: macese, galbenele, ceai verde, ceai de fructe uscate exotic, menta, musetel - astea sunt cumparate, iar teiul, socul pe care tocmai l-am terminat si codite de cirese, pe care nu stiu unde le-am pus, le-am adunat eu.

1. Ce inseamna blogul pentru tine?
- o mica parte din mine, ma caracterizeaza si ma inspira in aventurile mele in bucatarie, imi creeaza o stare de bine.
2. Cat de dependenta esti de blog?
- dimineata, cand deschid P.C-ul, daca nu am altceva de facut, zabovesc ore intregi pe blogurile din lista mea, imi plac si imi sunt foarte dragi.
3.Cum alegi subiectul? Ce te inspira?
- in primul rand imi intreb baietii ce vor sa manance, ce pofte au, apoi imi confrunt frigiderul sa vad daca ma ajuta, iar apoi ma apuc de gatit.
4. Ce-ti place si ce nu iti place in lumea virtuala a blogurilor?
- fac in asa fel sa imi placa tot, daca ceva nu imi face placere, nu continui sa citesc, dar nu prea sunt lucruri care sa nu imi placa, din contra apreciez si felicit toate gospodinele din lista mea, este o munca si e facuta cu placere- FELICITARI FETELOR!
5. Cum alegi blogul preferat?
- nu stiu daca este vreun blog care sa nu imi placa.
Pe aceasta cale tin sa multumesc toturor celor care au rabdare si placere sa citeasca, multumesc pentru comentarii si premii.
Leapsa merge mai departe la toate dintre voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

lacucinaromena