Supa de gaina cu teitei de casa








Cred ca nu exista bucatarie romaneasca, fara supa de gaina cu taitei, fiecare gospodina face supa dupa cum a vazut la mama sau bunica. Daca ai toate cele necesare si in primul rand o gaina de tara, nu are cum sa nu iasa buna.
Am pus la fiert o jumatate de gaina, am spumato si am fiert vreo cateva ore, caci, zeama buna e cu gaina batrana, apoi am pus vreo 3 morcovi, 2 radacini de pantrunjel, o bucatica de telina, o ceapa si iarasi am fiert pana carnea se fragezeste. Intre timp am facut taitei cum am vazut acasa: am framantat un ou cu faina cat cuprinde pt a iesi un aluat tarisor si putina sare, am intins o foaie subtire de aluat si am portionat taiteii si i-am fiert separat in apa cu sare. Asa arata supa dar pentru domnisorul meu care e mofturos, noi am servit supa cu carnita, cu legumele taiate rondele si cu pantrunjel proaspat. Ce am uitat sa precizez? se pune si sare dupa gust . Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

lacucinaromena